Loading...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Ο πελάτης ως καταναλωτής εν τη εννοία του ν. 2251/ 1994 («περί προστασίας καταναλωτών») βεβαιώνει ότι:
– Γνωρίζει την ταυτότητα και τη διεύθυνση της εταιρείας ως προμηθευτού, αφού τα στοιχεία αυτά αναγράφονται ανωτέρω στην παρούσα ιστοσελίδα,
– το πλήρες κόστος της παρεχόμενης υπηρεσίας αναγράφεται ευκρινώς, και, εφ’ όσον σε αυτή δεν περιλαμβάνεται ο ΦΠΑ, αυτό αναφέρεται ρητώς και ευκρινώς, ενώ ευκρινώς αναφέρονται και κάθε επιπλέον δαπάνες (μεταφοράς, κ.α.),
– αντιλαμβάνεται και συγκατατίθεται πλήρως στον τρόπο πληρωμής, παράδοσης και εκτέλεσης, δεν του έχει ζητηθεί καταβολή κανενός ποσού για την επικοινωνία με την εταιρεία
– είναι πλήρως και λεπτομερώς ενημερωμένος για άπαντα τα χαρακτηριστικά, ουσιώδη ως και επουσιώδη, των προϊόντων ή/ και των υπηρεσιών.
Ο πελάτης καταναλωτής δικαιούται να υπαναχωρήσει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, επιβαρυνόμενος με τα έξοδα επιστροφής. Η υπαναχώρηση αυτή οφείλει να γίνεται από τον πελάτη εγγράφως και να κοινοποιείται στην «AROMATERIE». Ο έμπορος οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους. Στα χρήματα που θα επιστραφούν πρέπει να περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώθηκαν από τον καταναλωτή για την αγορά.
Τα είδη που μπορούν να επιστραφούν είναι: αρωματικά χώρου σε μορφή sticks (diffusers).
Δεν μπορούν να επιστραφούν τα παραμετροποιημένα είδη που κατασκευάζονται κατά ειδική παραγγελία για εσάς, όπως είναι τα αρώματα τύπου και τα body lotions (αρωματίζονται για εσάς και δεν μπορούν να επιστραφούν προς επαναπώληση).
Διευκρινίζεται ότι, τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία και οι ετικέτες που συνοδεύουν το προϊόν θα πρέπει να υπάρχουν, όπως ακριβώς ήταν όταν το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Θα πρέπει ακόμη να προηγηθεί επικοινωνία με το προσωπικό μας στο τηλέφωνο του καταστήματος Ρόδου 22410-33660 για να σας δοθούν οδηγίες.
 

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ
Στην απίθανη περίπτωση που ο πελάτης καταναλωτής λάβει ένα ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν το κατάστημα θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να αντικατασταθεί με ένα ίδιο ή παρόμοιο προϊόν χωρίς κανένα επί πλέον κόστος. Ο πελάτης καταναλωτής θα πρέπει να ενημερώσει με e-mail ή τηλεφωνικά για να του αποσταλούν οδηγίες για την επιστροφή του προϊόντος. Εάν το προϊόν πάψει να είναι διαθέσιμο, μπορεί να γίνει αντικατάσταση με ισάξιο προϊόν κατόπιν συνεννόησης ή επιστροφή χρημάτων. Η «AROMATERIE» διαθέτει πολιτική εγγύησης. Δεν είναι υπεύθυνη για οποιαδήποτε ζημιά μπορεί να συμβεί από φυσιολογική φθορά, κακή χρήση και καταστροφή κατά την αφαίρεση των ετικετών.